Opšti podaci o firmi

Santamed D.O.O. Beograd
Dečka 122, 22310 Šimanovci
Delatnost i  šifra delatnosti: Nespecijalizovana trgovina na veliko, 4690
Matični broj: 20415711
Poreski broj: 105561555
Web adresa: http://santamed.rs/
Kontakt telefon: 022/481213
Mail adresa: office@santamed.rs


Opšti uslovi prodaje

Uslovi poslovanja sastavljeni su u skladu sa Zakonom o zaštiti potrošača i na temelju preporuka Privredne komore i kodeksa za elektronsku trgovinu.
Uslovi poslovanja određuju uslove kupovine putem web stranice https://www.drschaer-shop.rs/, kojom upravlja Santamed d. o. o, u daljem tekstu "Davalac“, davalac usluga e-trgovine i službeni distributer proizvoda kompanije Dr. Schär AG / SPA.
Korišćenjem web stranice, korisnik je saglasan i prihvata sve uslove Uslova poslovanja, uključujući sve veze kao njihove sastavne delove i potvrđuje da je obavešten o politici privatnosti. Kupac može biti fizičko ili pravno lice, uzimajući u obzir podatke pružene prilikom narudžbine. Na potrošače koji su fizička lica prema ovom stavu primenjuju se odredbe Zakona o zaštiti potrošača. Kada nalog izvrši pravno ili fizičko lice koja se bavi dobitnom delatnošću, nezavisno o pravnom obliku ili vlasništvu, na nju se primenjuju odredbe Zakona o zaštiti potrošača samo u slučajevima kada je to posebno navedeno u samom zakonu. Potrošač koji vrši kupovinu potvrđuje kupovinom da je upoznat sa uslovima kupovine i da se slaže s njima i sa uslovima plaćanja, i na taj način pristaje na korišćenje njegovih ličnih podataka u svrhu kupovine.
Distributer Santamed d. o. o., obavezuje se da će uvek kupcu pružiti sledeće podatke:
  • identitet kompanije (naziv kompanije i sedište, matični broj i poreski broj),
  • podaci za kontakt koji korisniku omogućavaju brzu i efikasnu komunikaciju (telefon, e-pošta),
  • bitne karakteristike robe ili usluga (uključujući pretprodajne usluge i garancije),
  • dostupnost proizvoda (bilo koji proizvod ili usluga ponuđena na web mestu treba biti dostupna u razumnom roku),
  • uslovi prodaje (kupovina, dostava, reklamacija itd.).


Sigurna i jednostavna kupovina

Postupak kupovine

  • Odaberite proizvod: Na web stranici https://www.drschaer-shop.rs/ odaberite željene proizvode klikom na dugme „Dodaj u korpu za kupovinu“ ispod željenih proizvoda.
  • Kako biste pogledali i / ili promenili količine proizvoda u korpi: Na web stranici https://www.drschaer-shop.rs/ kliknite na ikonu korpe (gore desno) i odaberite opciju "Prikaži korpu". Sistem će otvoriti vašu korpu, iz koje možete ukloniti stavke (kliknite na x) ili promeniti njihovu količinu (kliknite na + ili -).
  • Završetak narudžbine: Nakon pregleda i ispravljanja sadržaja korpe da biste dovršili narudžbinu, odaberite dugme "Završi kupovinu" (dole desno). U sledeća dva koraka ispunite podatke o dostavi i odaberite oblik plaćanja.
  • 1. korak: Unesite adresu za dostavu: Morate navesti potrebne kontakt podatke sa zvezdicom (ime, prezime, e-mail adresa, adresa, mesto, poštanski broj i telefonski broj) kako bismo potvrdili i dovršili narudžbinu i na kraju isporučimo proizvod. Ako želite da izdate račun kompaniji, unesite PIB, adresu i naziv kompanije. Obrazac vam omogućava otvaranje stalnog korisničkog računa odabirom lozinke, što vam omogućava pregled prethodnih kupovina i automatski popunjavanje podataka o kontaktima (za dostavu) na narednim narudžbinama. Ako ste već registrovani korisnik, nakon unošenja adrese e-pošte, dobićete priliku da unesete lozinku i na taj način dobijete podatke o isporuci.
  • 2. korak: Odaberite način plaćanja: Odaberite način plaćanja koji Vam najbolje odgovara. Unesite tražene podatke i završite klikom na dugme "Pošalji narudžbinu".
  • Opcija: KOD ZA POPUST: Ako imate važeći kod za popust, unesite ga u odgovarajući okvir i kliknite dugme "Koristi kod". Ako je narudžbina uspešno dovršena, na web stranici će se pojaviti tekst '' Vaša narudžbina je prihvaćena. Vaš broj narudžbine je "xxx". Poslaćemo vam potvrdnu e-poštu sa svim pojedinostima vaše kupovine. Hvala vam na kupovini.”

Postupak obaveštenja o kupovini

  • Nakon podnošenja narudžbine, kupac dobija potvrdu e-pošte o primljenoj narudžbini sa svim detaljima kupovine. Registrovani korisnici uvek mogu zatražiti pristup podacima o istoriji kupovine, statusu i sadržaju narudžbina na info@drschaer-shop.rs
  • Santamed d. o. o. može nazvati kupca na njegov kontakt telefona radi provere podataka ili radi osiguranja tačnosti isporuke.
  • Za bilo kakva pitanja u vezi sa vašom narudžbinom možete nas kontaktirati na info@drschaer-shop.rs


Kontakt podaci – korisnički servis

Za sva dodatna pitanja kupaca u vezi sa robom koja je predmet prodaje, odnosno za informacije o karakteristikama robe, porudžbini, reklamacijama i otkazu porudžbine,  kupci se slobodno mogu obratiti na navedeni kontakt:
Santamed D.O.O. Beograd
Dečka 122, 22310 Šimanovci
Kontakt telefon: 022/481213
Mail adresa: office(at)santamed.rs


Izjava o konverziji

Sva plaćanja biće izvršena u lokalnoj valuti Republike Srbije – dinar (RSD).Za informativni prikaz cena u drugim valutama koristi se srednji kurs Narodne Banke Srbije. Iznos za koji će biti zadužena Vaša platna kartica biće izražen u Vašoj lokalnoj valuti kroz konverziju u istu po kursu koji koriste kartičarske organizacije, a koji nama u trenutku transakcije ne može biti poznat. Kao rezultat ove konverzije postoji mogućnost neznatne razlike od originalne cene navedene na našem sajtu.


Informacije o proizvodima

Internet prodavnica pruža informacije i fotografije o proizvodima.
Davalac usluge će učiniti sve kako bi u svakom trenutku imao tačne informacije o stanju robe u prodavnici. Može se desiti da dođe do brze promene cena ili vremena isporuke tako da davalac usluge u datom trenutku nema ažurirane  podatke na web stranici. U tom slučaju, davalac će obavestiti kupca o promenama i omogućiti mu da otkaže narudžbinu ili zameni naručeni proizvod. U slučaju očiglednih grešaka ili neispravnosti u pogledu podataka o proizvodima prikazanih na internet prodavnici https://www.drschaer-shop.rs zadržava pravo da jednostrano raskine ugovor.
Sve fotografije proizvoda su informativnog karaktera i služe isključivo u informativne svrhe. Fotografije proizvoda su ilustrativne prirode i ne moraju uvek i u svim detaljima odgovarati proizvodima koji su predmet narudžbine. Santamed d.o.o. posebno ističe da vizuelni identitet proizvoda prikazan na fotografiji ne mora odgovarati izgledu proizvoda u stvarnosti, posebno zbog razlike u percepciji boja kako ih kupac može videti na ekranu i sl. U slučaju gore navedenog nesklada između proizvoda prikazanog na fotografiji i isporučenog proizvoda ne radi se o nedostatku proizvoda.

Raspoloživost proizvoda

Predmet narudžbine mogu biti samo proizvodi za koje je u narudžbini naznačeno da su raspoloživi na skladištu kao i proizvodi koji nisu raspoloživi na skladištu, ali su dobavljivi u roku od 7 radnih dana, ne uključujući subotu.


Dostava robe i eventualna ograničenja

Pošiljke isporučujemo u sva mesta u Srbiji preko poštanskih i kurirskih službi.
Cena isporuke je 150 RSD za kupovinu / pošiljku čija je ukupna vrednost poručene robe niža od 3000,00 RSD. Za kupovinu proizvoda u vrednosti višoj od 3000,00 RSD poštarina se ne naplaćuje. Cena isporuke se primenjuje za bilo koju težinu pošiljke tako da je ukupan iznos na računu koji vidite prilikom potvrde porudžbine i iznos koji placate. Maksimalni rok isporuke u skladu sa zakonskom regulativom je 30 dana, međutim za većinu proizvoda uobičajeni rok isporuke je od 1 do 4 radna dana od potvrde porudžbine.
Ukoliko vam je potrebna dodatna potvrda roka isporuke ili želite da odložite isporuku, molimo vas da nas kontaktirate na na e-mail: office@santamed.rs  ili radnim danima od 7:00 do 15:00 na telefon 022/481213
Isporuke se vrše obično u periodu od 8h do 16h u skladu sa rasporedom kurirske službe, pa je potrebno uneti adresu na kojoj je moguć prijem pošiljke u tom periodu, kao i tačan kontakt telefon na kome je dostupna osoba koja će primiti pošiljku.
Cena pakovanja i isporuke se dodaje na iznos kupovine i račun se plaća u ukupnom iznosu na jedan od načina koji izaberete (ukupan iznos karticom - online, ukupan iznos gotovinom prilikom preuzimanja) i ne postoje dodatna  plaćanja koja nisu prikazana na našem računu.

Obaveštavanje kupaca o nemogućnosti isporuke ili delimičnoj isporuci

U slučaju nemogućnosti isporuke kompletne porudžbenice, kupcu se isporučuje pošiljka sa dostupnim proizvodima, uz umanjenje ukupnog iznosa za cenu proizvoda koji nisu isporučeni, a bez obaveznog prethodnog obaveštavanja kupca o nekompletnosti porudžbenice. Kupci svakako imaju pravo na odustanak od kupovine, koje mogu iskoristiti u slučaju da ne žele nekompletnu porudžbenicu.
U slučaju nemogućnosti isporuke kompletne porudžbenice, kao i u slučaju nemogućnosti isporuke pošiljke u roku od 4 radna dana, kupac se obaveštava što pre a najdalje u roku od 4 radna dana, kako bi se uradila eventualna izmena porudžbine, dogovorila delimična isporuka ili uradio otkaz cele porudžbine. Kupac neće moći da bude obavešten ukoliko je prilikom registracije ili kupovine uneo pogrešnu e-mail adresu, pogrešan kontakt telefon ili broj telefona koji je duže nedostupan.
Ukupan iznos za plaćanje je uvek iznos konačnog računa. Ukoliko je ovaj iznos manji od iznosa koju je kupac izvršio plaćanjem karticom online, nakon izdavanja računa sa kartice se naplaćuje samo umanjeni iznos po računu, dok se razlika automatski oslobađa.

Izmena i otkaz porudžbine pre otpreme

Kupci mogu izmeniti ili potpuno otkazati porudžbinu u bilo kom trenutku nakon potvrde porudžbine do trenutka otpreme pošiljke bez bilo kakvih dodatnih troškova. U zavisnosti od pošiljke, vrste isporuke i doba dana kada je porudžbina potvrđena, pošiljka može biti otpremljena u roku od 1h do 72h (u slučaju vikenda), pa je za svaku izmenu ili otkaz najbolje da nas kontaktirate što pre na mail office@santamed.rs  ili broj telefona 022/481213 radnim danima u periodu od 7:00 do 15:00h.

Otkaz kupovine nakon otpreme / prijema pošiljke (Pravo na odustajanje od ugovora o kupovini

Kupci imaju pravo da otkažu kupovinu u bilo kom trenutku nakon otpreme pošiljke i najdalje do 14 dana od trenutka prijema pošiljke, bez navođenja razloga i u tom slučaju kupci snose troškove isporuke i povrata proizvoda, kao i trošak umanjenja vrednosti proizvoda u slučaju ako su proizvodi raspakovani iz originalnog pakovanja, u iznosu koji se utvrdi nakon povrata proizvoda. U slučaju kada proizvod nije raspakovan iz originalnog pakovanja, kupac dobija povrat punog iznosa cene vraćenog proizvoda.
Radi ostvarivanja prava na odustajanje od kupovine, bez navođenja razloga, potrebno je da kupac pošalje zahtev za odustanjanje od kupovine na mail office@santamed.rs sa jasno navedenim brojem porudzbine, imenom I prezimenom, kontaktom I artiklima  koji su bili predmet kupovine.
U slučaju otkaza kupovine nakon otpreme pošiljke i nepreuzimanja pošiljke od kurirske službe, kupac snosi troškove isporuke i povrata pošiljke. U zavisnosti od načina plaćanja porudžbenice, ovaj iznos se naplaćuje sa platne kartice, od uplaćenog iznosa ili se kupcu šalje poziv za uplatu. Ukoliko kupac ima neizmirene obaveze, nije moguća isporuka novih porudžbenica.


Reklamacija, povrati, prigovori

U slučaju primedbi ili sugestija, slobodno nas možete kontaktirati, a mi ćemo u najkraćem mogućnem roku rešiti problem, a uslugu kojom ste nezadovoljni ćemo nastojati unaprediti i poboljšati na vaše zadovoljstvo.
Kao Kupac imate pravo na opravdani prigovor i na povrat robe u sledećim slučajevima:
  • ukoliko smo Vam isporučili robu koju niste naručili (npr. pogrešan proizvod);
  • ukoliko smo Vam isporučili robu kojoj je već istekao rok trajanja;
  • ukoliko smo Vam isporučili robu s greškom ili oštećenjem koja nisu nastala u transportu.
U slučaju zahteva za povratom robe iz opravdanih razloga, dužni ste uputiti nam pismeni prigovor putem maila na office@santamed.rs ili putem pošte na adresu: SANTAMED DOO, Dečka 122, 22310 Šimanovci.
Na isti način možete nam se obratiti i ukoliko ste nezadovoljni našom uslugom.
Kako bi što brže mogli proveriti narudžbu na koju imate prigovor, molimo da navedete broj narudžbe, broj računa te da navedete opisno na što se prigovor odnosi (npr. u slučaju reklamacije na hranu, molimo da navedete ili fotografirate proizvod (ukoliko se reklamacije može vizualno predočiti) te nam pošaljete lot oznaku i datum minimalne trajnosti („Upotrebiti do“, „Najbolje upotrebiti do (kraja)“ datum). Nakon zaprimljenog prigovora, poslaćemo vam potvrdu da smo isti zaprimili te ćemo vam odgovoriti na prigovor (sukladno čl. 28. Zakona o zaštiti potrošača).
Ukoliko utvrdimo da je Vaš prigovor opravdan, imate pravo na raskid ugovora uz povrat uplaćenog iznosa ili zamenu za ispravni, neoštećeni i valjani proizvod ili poklon bon u vrednosti minimalno u iznosu uplaćenog iznosa, a kojega možete iskoristiti prilikom sledeće kupovine.
Prihvatamo povrat oštećene, neispravne ili pogrešno isporučene robe o svom trošku, ukoliko utvrdimo da je prigovor opravdan te da niste uticali na ispravnost, oštećenje ili bilo kakav drugi nedostatak robe. U slučaju opravdanog prigovora, trošak zamene proizvoda s novim proizvodom u potpunosti snosi Dr Schaer i Santamed.
Sva roba koju prodajemo se skladišti i dostavlja u skladu sa deklariranim uslovima čuvanja, odnosno preporuci proizvođača. Rok trajanja, koji je naveden na originalnoj ambalaži, vredi jedino ako se proizvod ispravno skladišti u skladu sa navedenim uslovima čuvanja na deklaraciji.
U kojim slučajevima nemate pravo na povrat proizvoda?
  1. Proizvodu je istekao rok trajanja, a isporučili smo Vam ga s važećim rokom trajanja;
  2. Otvoren proizvod valjanog roka trajanja, koji je ispravan i zdravstveno ispravan.

ODGOVORNOST ZA MATERIJALNE NEDOSTATKE
U slučaju nedostatka bilo koje vrste proizvoda www.drschaer-shop.rs snosi odgovornost za te nedostatke u zakonski predviđenim rokovima. Odgovornost za materijalne nedostatke će se rješavati sukladno Zakonu o obveznim odnosima.

PRAVO KUPCA NA JEDNOSTRANI RASKID UGOVORA
Ugovor koji sklapate s www.drschaer-shop.rs za prodaju proizvoda i usluga je jednokratan ugovor o kupoprodaji proizvoda ili usluga koji je konzumiran isporukom proizvoda od strane www.drschaer-shop.rs te izvršenim plaćanjem s vaše strane, u slučaju da ne bude raskinut. Ovi uslovi sastavni su dio uslova i pravila poslovanja između online prodaje i kupca.
U skladu sa čl.28. st.1. Zakona o zaštiti potrošača, svaki ugovor sklopljen putem daljinske komunikacije (internetska trgovina) možete raskinuti ne navodeći razloge za to, u roku od 14 radnih dana, od dana kada ste primili proizvode. Ne morate navesti razlog za raskid ugovora, ali nas morate  obavestiti u roku o svojoj odluci o raskidu ugovora (putem obrasca za jednostrani raskid ugovora ili putem bilo koje druge nedvosmislene izjave kojom izražavate svoju volju o raskidu ugovora, u kojoj ćete navesti svoje ime i prezime, adresu, broj telefona, telefaksa ili adresu elektroničke pošte) i sve to poslati:
  • poštom na adresu: SANTAMED d.o.o. Dečka 122 22310 Šimanovci;
  • elektronskom poštom na: office@santamed.rs
Standardni informativni obrazac za jednostrani raskid ugovora možete preuzeti na ovom linku.
U slučaju jednostranog raskida ugovora svaka je strana dužna vratiti drugoj ono što je primila na temelju ugovora, u skladu s odredbama Zakona o zaštiti potrošača. Nakon što primimo Vašu izjavu (obrazac), obavestit ćemo Vas o prijemu izjave o raskidu, a povrat plaćenog ćemo izvršiti nakon što nam roba bude vraćena (najkasnije 14 dana od dana kada ste nas obavijestili o svojoj odluci o raskidu ugovora).
Kupac je u skladu sa Zakonom o zaštiti potrošača odgovoran za svako umanjenje vrednosti robe koje je rezultat rukovanja robom, osim onog koje je bilo potrebno za utvrđivanje prirode, karakteristika i funkcionalnosti robe. Vaša odgovornost detaljno je utvrđena u čl. 35 Zakoma o zaštiti potrošača, koji možete vidjeti na linku. Stoga, proizvodi koje vraćate moraju biti u dobrom stanju, neotvoreni, nekorišteni i u originalnoj ambalaži. Ukoliko je proizvod vraćen neispravan, s većim oštećenjima ili bez delova i dokumentacije te ukoliko se isti ne dostavi u naknadnom roku od 8 dana, smatra se da niste ispunili svoju obavezu povrata robe te Vam nismo dužni izvršiti povrat uplaćenih sredstava u potpunosti već se može raditi procena umanjenja vrednosti proizvoda.
Nastale troškove povrata robe kupac je obavezan snositi sam ako koristi svoje pravo na jednostrani raskid ugovora (u roku od 14 dana od kada je uputio izjavu o odluci za raskidom ugovora), a ukoliko proizvod ne može biti vraćen poštom na uobičajen način kupac se može obratiti Santamed d.o.o. na e-mail adresu office@santamed.rs radi pribavljanja obaveštenja o načinu vraćanja proizvoda. Kada nemate pravo na jednostrani raskid ugovora?
Nemate pravo na jednostrani raskid ugovora ako je predmet ugovora lako kvarljiva roba ili roba kojoj brzo ističe rok upotrebe (sveža hrana, lako kvarljiva hrana s mikrobiološkog gledišta i sl.).
Sve informacije vezane uz pravo kupca na jednostrani raskid ugovora možete pronaći u Zakonu o zaštiti potrošača.


Pritužbe i sporovi

Davalac usluga se pridržava važećih zakona o zaštiti potrošača. Davalac će se maksimalno potruditi kako bi ispunio svoju dužnost da odgovori blagovremeno na žalbu potrošača. Žalba se podnosi putem e-maila ili pismeno na adresu davaoca usluga. Žalbu ćemo obraditi u roku od 8 (osam) dana od prijema. Postupak rešavanja žalbe je poverljiv.
Ugovorne strane su saglasne da se odredbe ovih Opštih uslova imaju tumačiti na način koji doprinosi izvršenju ugovornih obaveza na obostranu korist.
Ugovorne strane su saglase, da sve eventualne nesporazume koji nastanu tokom trajanja ugovornog odnosa pokušaju da reše mirnim putem. Ukoliko u tome ne uspeju, nadležan će biti sud u Beogradu uz primenu prava Republike Srbije.


Zaštita privatnosti korisnika

U ime Santameda doo obavezujemo se da ćemo čuvati privatnost svih naših kupaca. Prikupljamo samo neophodne, osnovne podatke o kupcima/ korisnicima i podatke neophodne za poslovanje i informisanje korisnika u skladu sa dobrim poslovnim običajima i u cilju pružanja kvalitetne usluge. Dajemo kupcima mogućnost izbora uključujući mogućnost odluke da li žele ili ne da se izbrišu sa mailing lista koje se koriste za marketinške kampanje. Svi podaci o korisnicima/kupcima se strogo čuvaju i dostupni su samo zaposlenima kojima su ti podaci nužni za obavljanje posla. Svi zaposleni u Santamedu kao i poslovni partneri odgovorni su za poštovanje načela zaštite privatnosti.


Zaštita poverljivih podataka o transakciji

Prilikom unošenja podataka o platnoj kartici, poverljive informacija se prenose putem javne mreže u zaštićenoj (kriptovanoj) formi upotrebom SSL protokola i PKI sistema, kao trenutno najsavremenije kriptografske tehnologije.
Sigurnost podataka prilikom kupovine, garantuje procesor platnih kartica, Banca Intesa ad Beograd, pa se tako kompletni proces naplate obavlja na stranicama banke. Niti jednog trenutka podaci o platnoj kartici nisu dostupni našem sistemu.“


Povraćaj sredstava

U slučaju vraćanja robe i povraćaja sredstava kupcu koji je prethodno platio nekom od platnih kartica, delimično ili u celosti, a bez obzira na razlog vraćanja, Santamed je u obavezi da povraćaj vrši isključivo preko VISA, EC/MC I Maestro metoda plaćanja, što znači da će banka na zahtev prodavca obaviti povraćaj sredstava na račun korisnika kartice.


Izjava o PDV-u

PDV je uračunat u cenu I nema skrivenih troškova.


Završne odredbe

Prihvatanjem uslova prodaje kupac pristaje na odredbe ovih uslova te prihvata da oni čine sastavni dio ugovora.